سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنکه برای جز نزدیکانش گشاده رویی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]

سال من

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


10:39 صبح شنبه 86/5/27

هری پاتر و سنگ جادو

نویسنده: پگاه

هری پاتروسنگ جادو

مجموعه داستان های هری پاتر نوشته ی خانم جی کی رولنیگ  نویسنده ی انگلیسی  در 7 جلد منتشر شده که در آن ماجرا های مختلفی به وقوع می پیوندد.این مجموعه سرشار از هیجان واسترس است و قسمت بیشتری از مخاطبان آن را نوجوانان تشکیل می دهند.

در جلد یک این اثرکه هری پاتر و سنگ جادو نام دارد.هری تنها کسی است که توانسته است در مقابل جادوی سیاه لرد ولدمورت دوام آورد .لرد سیاه  موفق میشود زخمی به شکل رعد بر پیشانی او بیندازد.لرد سیاه پدر و مادر او را کشته بود وبسیاری از جادوگران را بسوی دنیای سیاه خویش کشیده بود.

بعد از فوت پدر ومادرش اورا نزد خوانواده ی خاله اش(دورسلی ها) می گذارند تا زمانی که دورهی تحصیل او فرا میرسد. دورسلی ها بسیار با او بد رفتار می کنند و شوهر خاله اش بارفتن او به مدرسه ی تعلیم فنون جادوگری هاگوارتز می شود.اما بالاخره توسط هاگرید شکاربان مدرسه ی هاگوارتز به مدرسه می رود ودرآنجا با دوستانی به نام رونالد ویزلی که پدر ومادرش هر دو جادوگرند و وضع مالی خوبی ندارد وهرمیون گرنجر که یک مشنگ زاده است آشنا می شود که آن ها نیز همچون هری در گروه گریفندور قرار می گیرند .و ماجرا هائی برایشان اتفاق می افتد که هر کس آنها را خوانده توصیه ای جز خواندن آن را نمی تواند برای شما دوست عزیز داشته باشد داشته باشد.

 


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

هری پاتر و سنگ جادو


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:1455

امروز:0

دیروز :1

 RSS 

درباره خودم

سال من

پگاه
نمی گم

لوگوی خودم

سال من

اشتراک